Az a fránya tejsav

 2009.07.02. 17:25

Már a hétvégén belekóstoltam egy kicsit a vajsav ízébe. Tudjátok, ez az az anyag, ami "csípi az izmokat", egyszóval izomláz. Apósom nagy Mekk-mester. Otthonában minden megtalálható, ami bármely ioltam igazi mesterember dícséretére válhatna. Van ott szegbelövő kompresszor, többféle fúró és flex csiszoló fejjel. Na ezt volt szerencsém kipróbálni. Amúgy engem is vonzanak a barkácsdolgok, így örültem is neki. Egy 2,5 magas oszlopot csiszoltam le. Jól sikerült. És utána mehettem rögtön zuhanyozni, mert belepett az apró fűrészpor. De megérte. Gyanús volt viszont a kézremegés, ami előre kellett volna hogy jelezze a másnapi hihetetlen izomlázat. Nem tudtam felemelni a karjaimat. Két nap múlva viszont már el is feledkeztem erről a megpróbáltatásról, és elmentem hosszú kihagyás után egy fitness terembe. Kb. 10 perc sétára a lakástól. Na mostantól kézbe veszem a testemet!- felkiáltással. Már annak is gyanúsnak kellett volna lennie, hogy a 1,5 órás mozgás után nehézkesen lépkedtem, és rettentő biztonságtudattal inkább a zebrákat választottam, mint a felelőtlen utcánátszaladást. Ugyanis nem igazán ment volna. Dehát, ugyan már! Eljött a másnap, és először az volt furcsa, hogy rettentő nehéz kikelni az ágyból, aztán rengeteg addig észre sem vett dologra lettem figyelmes. Milyen sokat és sokféleképpen használja az ember a combját és hogy a wc ülőkék milyen alacsonyan vannak. Mostmár értem nagymamám mondatát: nem ülök én le, dehogy ülök, akkor nem tudok felálni! Ez a fitness történet hétfőn volt.Ma szerda. Mozogni, hát nem igazán, ici-picit. Vettem egy nicoflex kenőcsőt, csíp meg minden, de mintha segítene. Ici-picit. Szeretnék ma is menni mozogni.Van egy célom. Jobban kinézni. Valamint ha már rámszakadt a nyáriszünet, miért ne használnám ki. Kicsi férjem dolgozik. És mégha meg is csinálom a házi teendőket, legalább van egy esti mini cél, ami még jól is jöhet.

Ha valakinek van ilyen jellegű izomlázas tapasztalata, írjon, hogy mivel lehet csillapítani, vagy felgyorsítani a lezajlását! Tudom a kutyaharapást szőrével módszert, szóval hogy rá kell dolgozni, de ha még nem megy... 

Előre is köszi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vegreeljottazcsutortok.blog.hu/api/trackback/id/tr881222580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása